“Ma intorc peste 10 minute”

Stiti genul acela de afise puse la intrarea unicului magazin de unde va puteti lua tigari intr-o zi ninsa de primavara, pe o raza de 2 kilometri? “Revin peste 5 minute”. 5 minute de cind?
“Lipsesc 10 minute” – la singura covrigarie din colt. Singura de unde mi-as putea cumpara 5 covrigi fierbinti. Inainte de a ma intoarce la unica posta unde pot plati curentul; acolo m-a intimpinat un alt anunt: “Pauza de masa – reveniti peste o jumatate de ora!”
Ce sa fac? Sa astept 5 minute la covrigarie, 10 minute la magazinul de unde, presupun, vinzatoarea tocmai a plecat cu o treaba extrem de importanta, sau sa ma intorc la posta? Poate au inchis, intre timp, si ma duc acasa.
Pe scurt, lipsesc. Lipsesc 15 minute. Revin eu.

7 thoughts on ““Ma intorc peste 10 minute”

  1. Tipic.Mi-am irosit vreo doi ani din viata din asteptari (sau intoarceri acasa cu mana goala) din cauza unor afise de genul asta.Bine c-am scapat,lol….aici nu se practica, time is money.

Leave a Reply

