2 fantome, 2.000 de dolari

Poveste simplă de la Reuters: o doamnă foarte serioasă (aduce puţin cu un membru cu drepturi depline al familiei Adams, dar nu e grav) a scos la licitaţie 2 bucăţi “spirite”. Deci 2 fantome. Ambalate frumos, desigur, în 2 sticluţe. In sticluţele care sînt în felul următor – una mică şi una şi mai mică – e un lichid albastru. Amănunt important, Adi mi-a atras atenţia, e clar că albastrul e pe placul fantomelor.
Aşa…doamna din Noua Zeelanda zice că a capturat cele două fantome în urma unei şedinţe de spiritism, pentru care a plătit 100 de dolari. Americani. (e momentul să facem cunoştinta: prima fantomiţă e o fetiţă – de asta mă aşteptam eu să fie într-un lichid roz – cea de-a doua e un bărbat. OK, albastru nu e rău.)
Şedinţa de spiritism – cea de 100 USD – i-a schimbat viaţa. In primul rînd, doamna noastră din Noua absolut Zeelandă s-a trezit din prima zi fără deranj în locuinţa proprietate personală, deranjată, pînă atunci, de cele doua spirite zburdalnice.
Bonus: cînd s-a hotărît să le scoată la licitaţie, nu ştia ce urmează. Dar legăturile cu acea lume pe care n-o înţelegem noi sînt clare. Hai să nu vă plictisesc, doamna a vîndut pachetul de 2 fantome, 2 sticluţe, 2 lichide albastre şi 2 dopuri de plută cu… 2 mii de dolari. Vi se pare o afacere? Mie da. Mai ales de cînd mi-am dat seama că plutesc cîteva fantome prin sufrageria mea. Sticle am.
PS. Nu ezitaţi: dacă aveţi fantome/ sticluţe vă aştept. Impărţim profitul.

18 thoughts on “2 fantome, 2.000 de dolari

  1. are Dede un spirit care o viziteaza in cap (!), iti pot trimite reproducerea grafica executata de minutzele ei antrenate la meisterklasse albertina! si intru-cat mi l-a desenat pe un post-it, incape in sticlutza> LOL!

    have a nice day, my friend

  2. daca “sedintza de spiritism” imi este adresata, pai care-i problema, doar ti-am zis ca am aici un shaman! platesti tu!

  3. …eu va intreb atat:ce credeti voi ca o sa urmeze pe taraba ca vad ca pana acum cu spiritele moarte ne descurcam. le-am pacalit si ambalat…
    hmmm 😛 nu cred ca-i de la criza economica ci de la cea spirituala 😀

Leave a Reply

