Nonsensuri

Înlocuitor de cafea tare. Problemă matinală. Care o fi sensul acestui scris… invers?

Cînd am văzut problema dimineaţă, m-am trezit brusc. Iată:

Bine, veţi spune că sînt eu răutăcios. Că am căutat cu lumînarea…ceva. Că… în fine, că mă leg la cap atunci cînd mă doare cel mai puţin. Că n-ar fi trebuit să am nici o treabă. Că un om întreg la minte ar fi trecut mai departe. Ceea ce e adevărat. Recunosc. Aşa că am mai făcut o poză.

Şi m-am tot întrebat: oare cel care a lipit eleretil Pardon! literele astea pe ambulanţă la ce s-o fi gîndit??? Că nu contează? Că Salvarea tot Salvare e, indiferent de ce scrie pe ea? Şi-o fi imaginat o scenă în care Salvarea merge cu spatele cu viteză maximă, iar şoferii conştiincioşi se vor da la o parte, privind în oglinda retrovizoare… hmmm, da, ar putea fi toate astea sau, cine ştie, pur şi simplu, cel care a scris aşa pe Ambulanţă ştie care e legătura între cele trei elemente din următorul cadru:

 

PS. Desigur, nu m-am gîndit nici o clipită că domnul din imagine ar putea fi un al patrulea element. Deşi acum….

6 thoughts on “Nonsensuri

Leave a Reply

