Ce n-ar face ministrul Berceanu “cu toţi banii din lume”

Paris-Baia Mare: 20 de ore. Ţări traversate: Franţa, Germania, Austria, Ungaria. Îmi amintesc cît de mult mi-a plăcut acel drum… cel puţin pînă am ieşit de pe autostradă, în Ungaria. Ultimii kilometri au fost un calvar. Oboseală combinată cu înserarea. Şi cu căruţele, vacile, cîinii, bicicliştii şi beţivii de pe drumul european din România. Curbe nesemnalizate, cîteva gropi pe care le-am luat în viteză. Mizilicuri.

Viena – Caen: 11 ore. Ţări traversate: Austria, Germania, Franţa. Doar autostradă. Desigur, nu e cel mai interesant peisaj; un călător în căutare de frumos nu poate aprecia fîşiile nesfîrşite de asfalt fără nici o groapă. Turistul care vrea însă să ajungă cît mai repede la următoarea destinaţie se va bucura de libertatea unei viteze de croazieră de vreo 135 de kilometri la oră.

Baia Mare – Bucureşti: 10 ore. Nu fac acest drum decît atunci cînd nu am încotro. Cu toată părerea de rău.

Luni, ora 9:35 “CONFERINŢĂ-/Radu Berceanu susţine, luni, la ora 13:00, o conferinţă de presă pe tema autostrăzii Comarnic-Braşov
BUCUREŞTI (MEDIAFAX) – Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, va susţine o conferinţă de presă, luni, la ora 13:00, la sediul ministerului, sala Hărţilor, având ca subiect autostrada Comarnic- Braşov.”

Ora 11:25 “CONFERINŢĂ-/NOTĂ:Conferinţa de la MTI, de luni, ora 13:00, a fost amânată la o dată care urmează să fie anunţată
BUCUREŞTI (MEDIAFAX) – Conferinţa de presă a ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, de luni, ora 13:00, pe tema autostrăzii Comarnic-Braşov, a fost amânată la o dată ulterioară din cauza reuniunilor legate de traficul aerian.”

Comentariu răutăcios: cum naiba să construiască statul autostrăzi dacă reprezentanţii Transporturilor nu sînt în stare să ţină nici măcar o conferinţă de presă despre o autostradă pe hîrtie? Iarna îi ia prin surprindere zăpada. Primăvara – inundaţiile. Vara – dogoarea soarelui. Acum, după ce toată lumea vorbeşte despre “norul vulcanic” atît de mult că au apărut şi bancuri despre dumnealui, au aflat şi domnii, resprectiv doamnele de la minister că-i o problemă cu traficul aerian. Bravos, dragilor! Măcar puteaţi găsi alt motiv, că ăsta nu stă în picioare.
Oricum, nu prea văd ce ne-ar fi spus domnul ministru. Adică, după interviul de vineri din Gîndul, ce-ar mai fi de adăugat?

“Eu am spus ce am fi putut să facem dacă am fi avut banii necesari. Anul acesta, puteam să facem 102 km de autostradă. Dacă ne-ar fi dat cineva toţi banii din lume nu puteam să facem 150 km. De la 102 în jos facem atâţia kilometri de autostradă câţi bani am primit de la Parlament” (“Gîndul”, preluat de Antena 3)

Ştiţi ce mă intrigă cel mai tare? De fapt, ce spun eu… nu mă intrigă, mă revoltă, mă enervează rău de tot: “Dacă ne-ar fi dat cineva toţi banii din lume nu puteam să facem 150 km.”
Bine, am înţeles. 150 nu, dar… 149 se poate…?

3 thoughts on “Ce n-ar face ministrul Berceanu “cu toţi banii din lume”

  1. Dar ce vrei Cosmine sa nu mai aiba de lucru si la anul? Trebuie sa-si justifice si in 2011 salariul. Asa ca e mai simplu sa nu duca la final autostrada anul acesta, ca sa aiba ce termina in 2011. Macar de ar finaliza-o si atunci.

Leave a Reply

