Scurtă

E o reclamă acum la televizor: o cameră cu o doamnă (persoană fizică) în centru, cîțiva bărbați la o masă o privesc. Incearcă să reproducă celebra secvență a scaunului cu Sharon Stone, din Basic Instinct. Bărbații știu exact despre care secvență vorbesc.
Bărbații îi pun tot felul de întrebări: doamna (persoana fizică) o ține pe a ei. Vrea un credit (presupun, n-am reușit să aud niciodată) cu comisioane zero și acte puține. Nimic rău pînă aici. Dar ce face doamna (persoana fizică, pe cale să devină creditată) mă intrigă. Adică mă și enervează într-un fel, dar îmi ridică multe întrebări.
Doamna, persoană fizică, își – mă scuzați! – crăcește picioarele schimbînd poziția picior peste picior, de pe stîngul pe dreptul. Sau invers. Acum, să fim bine înțeleși, nici asta n-ar fi rău. Doar că eu înțeleg că doamna, persoana creditată, primește, astfel, creditul cerut.
O fi corect, domnilor de la biroul de credite?

3 thoughts on “Scurtă

Leave a Reply

