Cadou pentru fetița mea. O pădure.

Acum aproape 2 ani, cînd s-a născut Agatha, m-am gîndit foarte serios ce să-i fac cadou. Ceva care să-i aducă aminte de mine peste 20 de ani, cînd eu voi fi un moșneguț cu tabieturi îngrozitoare și cu figuri de tinerel, ori peste 40, cînd voi fi doar îngrozitor.

Primul lucru la care m-am gîndit a fost cel pe care o să vi-l povestesc mai jos. Unul pentru care am nevoie de ajutor.

Cei care citesc poveștile mele știu că locuim la țară, nu departe de București. În mijlocul unui cîmp care e împrejmuit de o pădure. Cei care n-au mai citit poveștile trebuie să mai știe că ultima oară cînd a venit un instalator să ne repare centrala, omul mi-a spus, ușor gîtuit, că „sîntem nebuni” că stăm unde stăm, dar că-i place lucrul ăsta. Avem un singur rînd de vecini, prietenii noștri, despre care probabil că instalatorul ar spune același lucru. (altfel, un super-instalator, vi-l recomand cu încredere!)

Dar, uite de unde am plecat și unde am ajuns…. Să revenim. Cadoul pentru Agatha. Cel despre care, cred eu, își va aminti și peste 20 și peste 40 de ani.

Priviți aceste fotografii!

copyright ICS
copyright ICS
copyright ICS
copyright ICS
copyright ICS
copyright ICS

Le-am făcut azi, la repezeală, la marginea pădurii. Credeți-mă, e doar o mică parte din gunoiul strîns în pădurea asta minunată. La cîțiva metri în spatele primului rînd de copaci sînt grămezi întregi de bidoane de plastic, de resturi de la construcții, de haine sau gunoi menajer!

Arată o parte urîtă a noastră, a oamenilor. A celor care aruncă așa gunoiul, dar și a mea, pentru că n-am făcut nimic pînă acum.

Anul ăsta voi face. Voi strînge cît de mult gunoi voi putea. Am făcut consiliu de familie și-am hotărît că vom face asta de ziua copiilor noștri, la sfîrșitul lunii aprilie. (Petru și Agatha sînt născuți la 11 ani și o zi distanță)

Și-acum, sînt doar curios. Cîți dintre voi ați vrea să ne ajutați să curățăm pădurea și să-i fac Agathei un cadou frumos?

Voi face un sondaj mai jos și voi reveni cu poze din pădure, ca să înțelegeți, cei care veți spune da, la ce vă înhămați.

6 thoughts on “Cadou pentru fetița mea. O pădure.

  1. Reblogged this on FOURTIES FUN and commented:
    Se lasa cu dans, cu socializare si cu veselie. Eu as vrea si camere de supraveghere sa ii prind pe cei care arunca tone de gunoi la liziera. E petrecerea copiilor nostri 2 ani si 13 ani. It should be fun, intrarea e libera. Aveti si un sondaj de opinie simpatic.

  2. Bravo! Aveti o super idee!!! Chiar sunteti de admirat…si, pentru asta, we’ll join you! 🙂
    Singura rugaminte, si asta pentru ca e putin cam devreme, e sa ne mai aduceti aminte si in apropierea evenimentului 🙂 Deh, batranetea asta e de vina! In rest….FARA GUNOAIE, PENTRU COPII NOSTRI! Va pup! 🙂

  3. Super tare. Ma bag, de fapt ne bagam : Toma & Anca + 4 copii. Am exercitiu la asa ceva, avem un teren langa Buc unde vrem si noi sa construim la primavara; prima etapa a fost si este des- gunoierea terenului.

Leave a Reply

