Site de socializare. Emisiune de televiziune.

Mă tot întreb, de ceva vreme, dar întrebarea mi se pare atît de copilărească încît n-am avut curajul să o scriu pînă acum: de ce scrie sau spune toată lumea din presă „într-un mesaj pe un site de socializare” cînd e evident că e vorba de Facebook?

Să fim serioși, mulți dintre noi n-am reuși să ne facem cunoscute textele, fotografiile ori părerile dacă n-ar exista Facebook. Nici măcar aceste rînduri n-ar ajunge la marea majoritate dintre voi dacă n-aș avea un cont pe „această rețea de socializare”. Numărul abonaților direct la blog e mult mai mic.

Facebook are doar în România 7 milioane de utilizatori. În lumea largă sînt peste 1 miliard. Oare la cifrele astea se mai teme cineva că ar face reclamă gratuită dacă ar spune „cutare a scris pe pagina sa de Facebook…”?

La fel și cu citarea televiziunilor: „președintele a spus la o emisiune de televiziune că…” Adică, bun, dacă tot te-ai hotărît să dai o știre de la o altă televiziune, de ce te-ai teme să-i spui și numele?

Să nu-i faci reclamă? Of, tocmai i-ai făcut.Screen shot 2014-03-10 at 9.28.26 AM

Leave a Reply

