O pădure (curată) pentru fetița mea. (Și pentru Petru. Și pentru oricine altcineva)

De vreo 2 zile am început să mă gîndesc. Atît de serios că a început să mă ia cu stres: oare o să iasă bine, oare o să vină lumea, oare o să avem în ce să punem gunoiul? Oare voi reuși să îi fac cadou Agathei o pădure curată? Și cum maeștrii dezvoltării personale (la modă acum) spun că trebuie să-ți confrunți frica, am început să dau mesaje, să pun întrebări, să fac hărți. Mai precis, o hartă. O voi explica imediat.

Pînă atunci, cîteva detalii: evenimentul se întîmplă pe 26 aprilie, de la ora 9.00. Estimez că va dura între 2 și 3 ore, dar n-am mai făcut asta niciodată, deci dacă greșesc o să îmi cer scuze și atunci. Ne întîlnim ca să curățăm o pădure de gunoaie. Prognoza nu arată neapărat bine, dar să zicem că am destule pile la Meteo ca să aranjez nițel soare. Oricum ar fi, vă recomand ori cizme de cauciuc, ori bocanci serioși. Eu mă voi îmbrăca și cu o haină impermeabilă. Și voi avea și mănuși de grădină, pe care le-am cumpărat de la Hornbach. (cel mai bine cred că e să aveți haine de schimb la voi)

În rest, sper să pot aduce apă de băut pentru toată lumea, dar și asta e în funcție de cîți vom fi.

Viceprimarul mi-a promis că va colecta gunoiul pe care îl vom aduna. Așa că vom avea probabil 3 puncte în care îl vom depozita.

În pădure am întîlnit cîini, dar nu cred că sînt agresivi. E totuși bine de știut.

O prietenă veche (căreia îi voi mulțumi public) ne ajută cu sacii. Așa că am mai scăpat de una dintre cauzele stresului meu.

 

Și acum, harta:

HARTA_PADURII

 

Venind dinspre București (dreapta jos), treceți de Otopeni. Următoarea localitate e Balotești, dar nu intrați în ea. Exact înainte o luați la stînga (ca punct de reper aveți pe stînga un Megaimage, un MacDonalds și un Hornbach. Pe hartă sînt toate cam pe unde scrie „Conectați-vă” :)) )

Ați intrat în Corbeanca. Mergeți pe drumul principal ori pînă la Poliție, unde o luați la stînga și tot înainte pe strada Ogorului, ori continuați pe drumul principal (Șoseaua Unirii) pînă la intersecția cu Strada Cantonului, unde o luați la stînga. Punctul de întîlnire e încercuit cu albastru. Ora 9.00 mie mi se pare în regulă, ca să putem începe la 9.30… Dar aștept sugestii la rubrica „Sugestii și Reclamații” de mai jos.

 

Cam asta ar fi. Vă rog ceva: nu știu cîți veți veni, pentru că unii vin după ce au citit pe blog, alții vor veni aduși de cei care au citit, iar alții vin pur și simplu pentru că stau în zonă. Așa că vă rog pe cei care citiți rîndurile acestea să îmi spuneți cîți veniți. Scrieți-mi pe blog, pe facebook sau pe mail. (cosmin.silistraru@gmail.com). Merci!

 

PS. AM UITAT CEVA!!!!! Pădurea e încercuită cu verde. Scrie „PĂDUREA”.

PPS. Rubrica „SUGESTII ȘI RECLAMAȚII” e aici. O declar deschisă.

PPS. Mulțumesc încă o dată! Să fim mulți pe 26 și să fie soare!

PPPS. 26 aprilie e, de fapt, ziua lui Petru, fratele domnișoarei. Agatha s-a născut pe 27. Așa că pădurea curată e și pentru el 🙂

One thought on “O pădure (curată) pentru fetița mea. (Și pentru Petru. Și pentru oricine altcineva)

Leave a Reply

