Sînteți un golan, domnule Ponta!

“Am vrut să îl bat pe Emil Boc şi nu m-a lăsat Dan Nica.” (Rîsete din sală.) “Şi, pe 1 octombrie, mi-a zis: “Victore, de ce nu te-oi fi lăsat ?” (din nou, sala ovaţionează.) “Şi acum regret, dar poate mai am ocazia” (sala e-n extaz.)

Acesta e Victor Ponta. În urmă cu exact 4 ani, pe vremea cînd vroia să devină șeful suprem al PSD.

L-am numit atunci “comediant”, pentru că nu eram foarte sigur că aveam toate motivele să îl fac golan. Ba chiar am fost dispus să-i trec cu vederea derapajele, imaginîndu-mi timiditatea ce se ascundea în spatele ochelarilor rotunzi și a dorinței aproape copilărești de a deține puterea.

Ca să fiu sincer pînă la capăt, nu îmi imaginez că îl interesează pe Victor Ponta ce cred eu despre el.

Așa că nu o să conteze nici că mi-am clarificat părerea despre dumnealui: sînteți un golan, domnule Ponta! Și nu în sensul din dicționar, pentru că ocupație aveți, și nici nu bateți drumurile de pomană. Ci într-un sens care familiei mele, mie, prietenilor mei ne face mult, mult mai rău.

Și pentru că nouă ne-au rămas cuvintele și credințele și sufletul, pentru că pe toate astea n-o să ni le poată lua nici un puștan însetat de putere, indiferent cît de mizerabil ar fi, o să mai spun un lucru: “Fă, Ponta, și ceva bun pentru noi. Poate o să te ierte istoria.”

 

PS. Subiectul acestui text este “Fă”, folosit într-un mod inteligent, neaccesibil domnul prim-ministru.

PPS. Premierul României, Victor Ponta, i-a spus ministrului Apelor: “Tu ce faci, FĂ Doina, aici? Aveai chef de niște inundații?” în timp ce urca într-o barcă pneumatică cu care urma să fie plimbat de cîțiva pompieri printr-o zonă inundată. În cele mai multe locuri, apa nu trecea de genunchi. Încă o dovadă de golănie.

Leave a Reply

