O pădure pentru fetița mea. Ultimele știri.

V-am rămas dator cu informații despre ce am făcut sîmbăta trecută. Doar că n-am prea găsit timp să scriu, cu cele două zile de naștere care au fost în weekend.

Dintre cei care au anunțat că vin au ajuns destul de puțini, din diverse motive pe care le înțeleg. Au venit, în schimb, 6 copii veseli și harnici care au dormit noaptea de dinainte la o familie din vecini (la fel de veseli și harnici și ei) doar pentru a fi, dimineață, la pădure. Le mulțumesc tuturor pentru efort! Și le mai mulțumesc și vecinilor Nadina, Laura, Adina, Diana, Răzvan, Didi, Vali, Matei, Rareș, Marius. Și Ioanei, Agathei și lui Petru. Și acelor oameni de la Romprest care ne-au trimis saci de gunoi și celor care au cules sacii umpluți de noi.

Concluzia ar fi că putem să facem lucruri extraordinare împreună. Trebuie doar să vrem, să ne organizăm și, cel mai important, să le și facem. Data viitoare – pentru că va exista o datat viitoare – ne vom organiza puțin mai bine și sînt sigur că vom tripla numărul de saci.

A… și încă ceva! Cei dintre voi care nu ați făcut niciodată asta, nu vă puteți imagina ce mizerie pot face niște semeni de-ai noștri! Sînt mulți, dar cred că noi sîntem și mai mulți. Trebuie doar să ne punem în mișcare.

PS. Le mulțumesc și celor care, dintr-un motiv sau altul, n-au mai putut veni. M-au ajutat în toată perioada de dinainte, alimentîndu-mă cu speranța că vom reuși, deci chiar le mulțumesc!

ImageImageImageImage

 

 

One thought on “O pădure pentru fetița mea. Ultimele știri.

Leave a Reply

