# uniţivotăm

Un motiv să mergeţi la vot: discuţia pe care am surprins-o în secţia din satul meu, între un alegător şi preşedinta secţiei.

“Doamna, dar dacă vin cu buletinul lu’ mama că-i oarbă pot să votez?”

“Cum să votaţi în locul ei??”

“Păi e oarbă, doamna!”

 

Mă bucur că lumea merge la vot. Însă, tocmai pentru că oameni ca domnul din figura de mai sus merg să aleagă, cred că e vital să mergeţi şi voi, cei care citiţi povestea.

Eu am fost şi m-am ales cu o amintire: cerneală, ca pe vremea şcolii. Probabil că nu se va şterge decît după ce vom afla rezultatele.

photo

 

Leave a Reply

