Războiul lichelelor. Cine-i la butoane?

„Să vă văd acum, băsiștilor, ce veți face?”. „Ciuma roșie, asta sînteți! Vreți să întoarceți țara la comunism!”. „Nemernicilor”. „Lichelelor!”. Of…. dar ce se întîmplă?

Pînă mai ieri colegi de baricadă se înjură aspru, cu o sete ce pare inumană. Cum altfel aș putea-o califica dacă nu face decît să le ia mințile?

Mi-a fost întotdeauna silă de extreme. Ori, mai bine zis, mi-a fost teamă să mă las cucerit complet de o parte sau de opusul acesteia. Ceea ce se întîmplă azi nu face decît să îmi confirme că am ales bine.

 

Opriți-vă puțin, respirați și gîndiți-vă așa: într-o țară în care fantoma hidoasă a votului furat bîntuie fiecare scrutin, avem oare nevoie să le alimentăm jocul puturos? La ce ne ajută?

E așa un deranj peste tot, urlete, ochii ies din orbite, frunțile se încruntă, încît mă tot întreb: de ce? Și cine are butoanele, totuși?

Dacă vreți să fiți activiști, măcar fiți sinceri și spuneți-o cu glas tare! Desigur, asta vă va obliga să găsiți motive serioase peste 4 ani, cînd vă veți schimba, complet, opțiunea politică.

Bucureşti-20120620-00218

PS. Corul țipetelor pe care l-am blamat atîta vreme sub Traian Băsescu e preluat, acum, cu mare succes de jurnaliști. Iar linia de demarcație pînă la isterie e atît de fină că nici nu o mai observă nimeni.

Leave a Reply

