Sînt o paparudă

Mi se întîmplă des, foarte des, să îmi spăl mașina și peste cîteva ore să plouă. Ba chiar îmi amintesc cum odată am intrat în benzinărie, era soare, frumos, am stat la coadă la spălătorie, era soare-frumos, am intrat în tunel și era soare, apoi mașina a fost acoperită de spumă preț de vreun minut, așa, am ieșit din tunel și a început, brusc, să plouă. O vreme m-am gîndit, chiar foarte serios, să fac un bine țărișoarei mele și să închei un contract cu ministerul agriculturii, cu ANM și cu cine o mai fi cazul pentru perioadele de secetă. Tot ce ar fi avut de făcut ar fi fost să mă sune, să îmi spună că e nevoie de ploaie într-o anume regiune a țării, eu să plec acolo, să îmi spăl frumușel mașina și gata! Problemă rezolvată, producția la hectar asigurată.

N-aș fi cerut nimic în schimb. Pentru că, vedeți voi, eu țin la țărișoară, altfel n-aș fi așa de critic cu ea.

În dimineața asta am udat, conștiincios, grădina. Florile, pomii, teii, sălciile, ceapa, salata, roșiile, iarba, alunul, magnolia, trandafirii s-au bucurat, pe rînd, de toată atenția mea. Apoi am intrat în casă și am aflat că e cod de ploi.

Ceea ce înseamnă că asemănările mele cu o paparudă sînt tot mai evidente. Și mă refer atragerea ploii, nu la goliciune ori sex.

jos

Acum, o dilemă tot mai stresantă prinde viață undeva într-un colț al minții: în fiecare zi întîlnesc cel puțin un politician important. Dacă politicienii actuali reperezintă, în general, perioada de secetă, care face atît de mult rău, cum să fac să vină ploaia?

O ploaie miraculoasă care să-i schimbe decisiv în bine. Aș deveni o paparudă electorală.

Leave a Reply

