Știri scurte de la țară

Am descoperit cu surprindere și cu oarecare îngrijorare că telefonul meu face singur poze. Sigur, asta n-ar fi așa de grav. E periculos, însă, că le-a și publicat pe contul meu de Instagram. Noroc că seamănă a flacără violet, deși aveam telefonul în buzunar la pantaloni.

A ieșit asta.

 

photo 3

Ar fi putut ieși asta:

 

photo 2

 

 

Agatha m-a întrebat: “Tati, unde e vaca?” Se referea la Aki, cîinele nostru. O fi știind fetița ceva…

 

Primesc, în continuare, cereri de prietenie pe facebook de la oameni pe care nu îi cunosc. Nu-i nimic, ne putem împrieteni. Dar puneți-vă, vă rog frumos, măcar o poză la profil, s-ar putea să ajute! Și nici o scurtă descriere a voastră n-ar strica. Ne-am împrieteni mai repede.

 

Și, în final, aviz taților de băieți. Noi ne-am reapucat de treabă. Vă așteptăm oricînd peste 20 de ani.

photo 1

Leave a Reply

